Gebiedsmanagers is een civieltechnisch adviesbureau voor civieltechnische project- en procesmanagement en ingenieursdiensten bij gebiedsontwikkelingen en binnenstedelijke infra-opgaves. Wij zijn alweer 7 jaar jong, en lekker doorgegroeid naar een bedrijf met nu ruim 20 medewerkers. We zijn er trots op dat we al 2 keer een nominatie hebben mogen ontvangen als ‘snel groeiend bedrijf’, maar toch onze informele sfeer kunnen behouden.

Ben jij op zoek naar leuke uitdaging bij een jong en innovatief bedrijf? Vind jij het plezierig om ondersteuning te bieden aan je collega’s en dat alles administratief tot in de puntjes geregeld is? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Met jouw komst bestaat ons team Officemanagement uit een team van 3 collega’s. Je  ondersteunt je collega Office managers bij alle dagelijkse werkzaamheden zoals plannen van afspraken, actueel houden van ons CRM systeem, opstellen van diverse rapportages, ondersteuning kwaliteitsmanagementsysteem (ISO 9001-2015), klantevaluaties, ondersteuning bij marketing/PR activiteiten, voorraadbeheer en beantwoorden van de telefoon. 

Wat bieden wij jou

Je komt te werken in een dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is. Door de diversiteit van de werkzaamheden proberen wij jou leuk en afwisselend werk te bieden en hierdoor kun je op verschillende vlakken door ontwikkelen en ervaring op doen. De uren die je werkt zijn flexibel over de week te verdelen, onze voorkeur gaat uit naar 32 uur per week.

Wij bieden:

  • Een afwisselende en uitdagende functie in een gezond en groeiend bedrijf
  • Een aantrekkelijk salaris op basis van opleiding en ervaring;
  • Bij goed functioneren uitzicht op een vaste aanstelling;
  • 25 vakantiedagen en 3-adv dagen op fulltime basis;
  • Reiskostenvergoeding, afhankelijk van jouw woon-werk afstand;
  • Een goede pensioenregeling;

Wat vragen wij van jou?

Aanstekelijk enthousiasme en verfrissende nieuwsgierigheid hebben wij graag om ons heen. Wij geven jou de gelegenheid je ambities en talenten verder uit te nutten. We bieden je daarmee de kans om mee te groeien met een jong bedrijf, een inspirerende werkomgeving en met iedere dag nieuwe kansen. De ontwikkeling en zelfstandigheid van onze medewerkers staat hierbij altijd centraal.

Het is belangrijk dat je van aanpakken weet en affiniteit met civiele techniek is een pré. Verder verwachten wij dat je flexibel, proactief, zelfstandig, enthousiast en meedenkend bent. Om je werkzaamheden goed uit te kunnen voeren, vinden wij het ook erg belangrijk dat beschikt over;

  • HBO denkniveau;
  • Sterke communicatieve vaardigheden;
  • Assertiviteit en staat daarbij stevig in je schoenen;
  • Goede kennis van Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) is een must;
  • Gestructureerd kunnen werken;
  • Bereidheid je te verdiepen in Exact en Blue10, is een pré;
  • Uitstekende kennis van de Nederlandse taal (woord & geschrift)

Mail je CV met motivatiebrief vóór 31 mei 2020 naar liesbeth.moerman@gebiedsmanagers.nl, dan nemen wij zo snel mogelijk contact op. Voor meer informatie over deze vacature kun je contact opnemen met Liesbeth Moerman op het telefoonnummer: 085-7928200